2. Login
Indtast din mailadresse i feltet og du får tilsendt en mail til den emailadresse som vi har registreret som FrugtAnsvarlig - altså den person som står for virksomhedens firmafrugt fra FrugtKurven.
3. Du har fået en mail
Vi har nu sendt dig en mail til den mailadresse som er registreret som FrugtAnsvarlig.
Klik på den store grønne knap og du bringes til jeres profil.
På denne måde er du helt fri for at oprette en konto, huske og nedskrive kodeord og password.
Vi har gjort det helt enkelt.
4. Din profil - Mit FrugtKurven
Du er nu logget ind og ser nu startsiden for Mit FrugtKurven.
Her finder du en oversigt over alle virksomhedens afdelinger, seneste og relevante nyhed samt en nem og enkelt menubar med alle de vigtige funktioner.
5. Mine Bestillinger
På Mine Bestillinger får du en oversigt over alle jeres bestillinger - dag for dag.
Her kan I nemt se størrelse, antal kurve/kasser samt hvilke FrugtSnacks og Nødder som leveres.
I bunden ses jeres Enkeltbestillinger - altså bestillinger som kun er gældende for én bestemt dato.
Dette er typisk til møder, events, selvforkælelse eller produkter, som I ønsker at teste af, og altså ikke får som en fast bestilling.
Både for de faste bestillinger samt enkeltbestillinger kan du tilføje produkter - dag for dag ved at klikke på knappen "Tilføj produkt til...".
6. Indstillinger
Under dette menupunkt "Indstillinger" kan du rette i jeres kontoindstillinger såsom:
- Frugtansvarlig = Den person i virksomheden, der er ansvarlig for netop jeres frugtordning
- Email = Den FrugtAnsvarliges email som primært skal bruges til informationer og kontakt
- Andre med adgang = Dette er kollegaer, som også skal have adgang til Mit FrugtKurven
- Andre driftmails = Dette kan være kollegaer, som også skal modtage informationer om vores leveringer, informationsmail og andet. Jo flere, der er orienteret om jeres frugtordning, er også med til at holde jeres frugtordning opdateret og nedbringe evt. spild.
- Faktura Email = Den emailadresse som vi sender den digitale faktura til. Skriver du ikke noget her, bruger vi den FrugtAnsvarliges emailadresse
- EAN Nummer = Hvis I benytte EAN nr. kan dette tilpasses her
- Reference / PO Nr. = Tilpas dette evt. ved årsskifte, skift af sagsnummer osv.
7. Ferieperiode
Vi har gjort det nemt at lave rettelser i ferieperioder såsom Vinterferien, Sommerferien osv.
Med et enkelt klik på menuen "Ferieperiode" kan du enten oprette en anden levering end jeres normallevering for en afgrænset periode. Eller I kan holde en kort pause - altså ingen frugt for en afgrænset periode.
- 1. Vælg den ønskede periode, fx fra mandag d. 10/2 til og med 14/2 og klik "Opret"
- 2. Vælg "Ja vi ønsker at rette i vores mængde" eller "Nej vi skal ikke have frugt i perioden"
- 3. Hvis "Ja vi ønsker at rette i vores mængde" - din faste levering bliver pr. automatik sat ind, så du nemt kan sætte "0" i antallet ud for de enkelte dage. Ligeledes kan du også klikke i bunden til venstre på knappen "Tilføj produkter i perioden"
Alle FrugtKurvens produkter vises, og du kan nu vælge hvilken leveringsdag, fx. Mandag samt de produkter og Snacks, som I ønsker i den ferieperiode.
Du tages altid tilbage til Ferieperiodens oversigt - nemt og enkelt.
8. Tilkøb - En verden af Friske muligheder
Med få klik er det nu nemt at tilkøbe flere og spændende produkter hos FrugtKurven.
- 1. Klik på menuen "Tilkøb"
- 2. Valg leveringsdag, fx. mandag
- 3. Vælg produktkategori
- 4. Vælg dit produkt og klik "Bestil til mandage"
Nu er der kun tilbage at glæde sig til jeres næste friske frugtlevering med jeres lækre nye produkter, FrugtSnacks eller Nødder.
Bare rolig - Vi sidder altid klar til at hjælpe
Har du brug for hjælp, har du gode ideer til en udvikling af de kommende funktioner eller noget helt andet, skal du være meget velkommen til kontakte FrugtKurven på tlf. 5150 1195 eller
mail@frugtkurven.dk